پریسما

درب تمام اتوماتیک کابین آسانسور

همانطور که اغلب افراد اطلاع دارند هر آسانسور یک درب کابین و به تعداد طبقات ساختمان درب های طبقات دارد که در هر طبقه نصب شده است.

درب کابین همراه با کابین به طبقات مختلف رفته و در هر طبقه که ایست میکند درب کابین باز شده و همراه خود دربهای طبقات را نیز باز می‌کند.

از اینرو به درهای کابین Car operator گفته می شود زیرا مجهز به موتور همراه با درایو کنترل دور موتور و تجهیزات مکانیکی کمان درب که وظیفه آن باز کردن قفل درب طبقه و باز و بسته کردن درب طبقه همراه با درب کابین از طریق کوپل مکانیکی می باشد.

در گذشته از موتورهای سه فاز برای باز و بسته کرد درب های کابین استفاده می شد بطوریکه با جابجایی فاز از طریق کنتاکتور دور موتور را معکوس نموده و درب را در هر دو جهت حرکت می‌دادند

– پیرو توسعه الکترونیک ظرف سی سال گذشته استفاده از موتورهای DC متداول گشت، زیرا ساختار درب های کابین بسیار ساده تر گشته و یک برد الکترونیکی جایگزین تعداد زیادی قطعات مکانیکی گران قیمت که استهلاک زیادی نیز داشتند گردید.

– سهولت در تنظیم سرعت و گشتاور درب و سادگی و ارزانی قابل توجه به سرعت موتورهای سه فاز AC را از چرخه تولید خارج کرد.

– گر چه چهار پنج سالی است که موتورهای گیرلس AC همراه با برد کنترل الکترونیک همین کار را با موتورهای DC آغاز کرده و به سرعت جای خود را در تولیدات درب آسانسور باز خواهد کرد.

انواع درب های کابین آسانسور برند پریسما

درب کابین میکرو پریسما

درب میکرو یکی از پرفروش ترین درب های کابین شرکت پریسما می باشد. ساختار اصلی آن از یک موتور DC که به گیربکس کوچکی کوپل گردیده که همراه با یک انکودر پالس شمار میزان جابجای درب را مشخص می کند تشکیل گردیده یک درایو الکترونیکی کنترل دور موتور هوشمند میزان جابجایی درب را تشخیص می‌دهد

درب کابین سری ماکرو

بیش از 90% موارد درب کابین پر فروش MICRO پاسخگوی نیاز طراحان آسانسور را برآورده می کند لیکن برخی پروژه ها هستند که پیشنهاد درب MACRO ضرورت دارد. پروژه هایی چون :برج های بلند مرتبه بالای 25 طبقه.ساختمان های پر ترافیک دولتی مثل وزارت خانه ها، شهرداری ها، فرودگاه ها.بیمارستان های بزرگ.

درب مگا پریسما

برای آسانسور های پرترافیک و با سرعت 7 متر بر ثانیه و بیشتر مانند آسانسور برج ها و ساختمان های بلند مناسب است.

سیم و ریل های فولادی تقویت شده و موتور فوق العاده قوی AC روی این درب جایگزین شده اند.

مکانیزم ایتالیایی درب اتوماتیک آسانسور

جهت ثبت سفارش و یا اخذ مشاوره لازم جهت خرید درب آسانسور پریسما از این لینک ها استفاده کنید.

پیمایش به بالا