پریسما

درب طبقه تمام اتوماتیک آسانسور

درب‌های تولیدی در کارخانه ایران  سری Q تیپ medium می‌باشند. که این تیپ یکی از درب‌های پرترافیک پریسما می‌باشد. و از استحکام قابل ملاحظه‌ای برخوردار است. در صورت نصب و تنظیم دقیق آن برای سال‌ها بدون خطا در خدمت مصرف کننده می‌باشد.

معرفی انواع درب طبقات آسانسور

درب طبقات درب هایی هستند که در محل ورودی طبقات به کابین قرار دارند. این درب مسئولیت جداسازی چاه آسانسور از طبقات را دارد و مهم ترین مسئولیت آن حفاظت از افراد برای جلوگیری از سقوط در چاه است. درب طبقات انواع مختلفی دارد.

درب طبقه رنگی:

این درب ها ساخته شده از ورق فولادی همراه با رنگ کوره ای الکترو‌استاتیک می باشند.

درب طبقه استیل:

این مدل درب ها، درب های رنگی هستند که روی آنها از انواع استیل خشدار یا طرح دار پوشیده شده است.

درب طبقه تمام استیل (F22):

تمامی قسمت های فریم و لته ها از ورقه استیل ساخته شده اند و بهترین گزینه برای آسانسورهای صنعتی مانند نمونه های نصب شده در کارخانه های پتروشیمی و سد ها می باشند. بعلاوه درب های تمام استیل در مناطق شرجی و مرطوب بسیار کاربردی هستند.

درب طبقه استیل و شیشه:

چهارچوب ها در این مدل درب آسانسور از استیل ساخته شده و لته های شیشه ای توسط یک قاب با روکش استیل احاطه شده اند. این مدل درب بهترین گزینه برای آسانسور های لوکس هیدرولیک، کششی و پانوراما هستند.

درب طبقه تمام شیشه:

در این درب لته ها و قاب و همچنین بیشتر اجزای درب تماما از شیشه می باشد  از نمونه های بسیار لوکس مخصوصا برای آسانسور های پانوراما می باشد.

انواع درب طبقات آسانسور برند پریسما

درب طبقه تمام استیل دو لته سانترال

تمام قسمت های فریم و لته ها ساخته شده از ورق استیل می باشد. این مدل درب طبقه برای مناطق مرطوب و شرجی بسیار مناسب و طول عمر بالایی دارند. این درب ها بهترین پیشنهاد برای آسانسور های صنعتی مانند آسانسور کارخانه، سد و پتروشیمی ها می باشد.

درب طبقه روکش استیل دو لته سانترال

این درب ها همانند درب های رنگی در پریسما، از ورق های فولادی با روکشی از استیل ساخته شده اند. استیل استفاده شده به عنوان روکش درب در انواع استیل خشدار یا طرح دار می باشد که طرح و مدل آن توسط خریدار قابل سفارشی سازی است.

درب طبقه تمام شیشه دو لته سانترال

تمام قسمت های فریم و لته های درب دراین نوع درب طبقه آسانسور، از شیشه لمینت و سکوریت شده می باشد. این درب ها برای آسانسور های مسافربر لوکس در برج ها، پاساژ ها و ویلا ها بسیار مناسب است. این مدل درب کاملا مناسب برای آسانسور های هیدرولیک، کششی و پانوراما لوکس می باشند.

درب طبقه استیل و شیشه دو لته سانترال

در این مدل از درب طبقات آسانسور پریسما، چارچوب از روکش استیل، قاب و فریم با روکش استیل و لته ها از شیشه (لمینت و سکوریت شده) ساخته میشوند که علاوه بر استحکام کافی، ظاهر بسیار شیک و مدرنی دارند. این مدل درب کاملا مناسب برای آسانسور های هیدرولیک، کششی و پانوراما لوکس می باشند.

درب طبقه روکش رنگی دو لته سانترال

این مدل از درب های طبقه آسانسور از ورق فولادی درجه یک ساخته شده که با رنگ کوره ای الکترو استاتیک پوشانده می شوند. این درب ها علاوه بر قیمت مقرون به صرفه، ظاهر و کیفیت بسیار مناسبی دارند و برای آسانسور های خانگی یا صنعتی مسافربر یا خودروبر مورد استفاده قرار میگیرند.

مدل های بازشو درب طبقات آسانسور

درب طبقه دولته سانترال افقی بازشو

افقی سانترال (دو لته)

افقی تلسکوپی/کشویی (دو لته)

درب طبقه دولته سانترال عمودی وسط بازشو

عمودی سانترال (دو لته)

عمودی تلسکوپی/کشویی (دو لته)

جهت ثبت سفارش و یا اخذ مشاوره لازم جهت خرید درب آسانسور پریسما از این لینک ها استفاده کنید.

پیمایش به بالا